Service.



[one_third]Fout tijdens bestellen.[/one_third][one_third]Geen bevestigingsmail ontvangen.[/one_third][one_third_last]Bestelling niet ontvangen.[/one_third_last] [one_third]Verkeerd product ontvangen.[/one_third][one_third]Onvolledige bestelling ontvangen.[/one_third][one_third_last]Defect product ontvangen.[/one_third_last]


Fout tijdens bestellen.
Ondervind u een fout op onze website of kunt u op een of andere manier niet verder met bestellen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan proberen we dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.


Geen bevestigingsmail ontvangen.
Heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail ontvangen. Neem dan contact met onze klantenservice op. Mogelijk is er een typ fout gemaakt in uw emailadres of is er iets anders met uw bestelling aan de hand.


Bestelling niet ontvangen.
Heeft u uw bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen. Neem dan contact op met onze klantenservice. Mogelijk is er iets misgegaan bij PostNL.


Verkeerd product ontvangen.
Heeft u perrongelijk een verkeerd product ontvangen, naam dan contact op met onze klantenservice. Het verwerken van orders is mensen werk en ook wij kunnen helaas wel eens een foutje maken.


Onvolledige bestelling ontvangen.
Is uw bestelling niet compleet en staat er ook niks over vermeld op uw pakbon, dan hebben ze mogelijk een foutje gemaakt tijdens het inpakken. Neem contact op met onze klantenservice om dit op te lossen.


Defect product ontvangen.
Heeft een product ontvangen die defect is. Neem dan contact met onze klantenservice op om dit zo snel mogelijk op te lossen.