Download onze app door op de onderstaande knop te drukken:
Na het downloaden van onze app gaat u naar stap 2.
Download onze app door op de onderstaande knop te drukken:
Na het downloaden van onze app gaat u naar stap 2.
Start de zojuist gedownloade app op: Nubeprint CPM.msi
Een browser plaatst automatisch de downloads in uw Download map. Als u nu op uw toetsenbord de volgende toetsen combinatie indrukt ziet u alle downloads: [Ctrl] [J] Het zojuist gedownloade bestand zou bovenaan deze lijst moeten staan
Na het openen van het bestand drukt op u “Next”, nogmaals op “Next” en als laatst op “Close”. Het kan zijn dat Windows u vraagt of u zeker weet dat u de app wilt installeren, bevestig dit met een “Ja”. U krijgt nu een ander scherm te zien. Ga naar Stap 3.
U krijgt nu het onderstaande scherm te zien. Hier vult u uw licentie code in. U vindt uw licentie code in de e-mail die u van ons hebt ontvangen na uw aanmelding. Geen licentie code ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.
Hij sprint niet automatisch naar het volgende veld, dus even handmatig tab drukken of met de muis naar het volgende veld gaan.
Code ingevuld? Druk op [Check Lincense]. Als het juiste licentie code is ingevuld krijgt u weer een ander scherm te zien. Ga naar stap 4.
Afbeelding 1: Na het invoeren van uw licentie code krijgt u onderstaande scherm te zien. Druk op “Start” om de eerste scan te starten.
Afbeelding 2: De app gaat nu uw netwerk scannen naar printers. Dit kan even duren. Laat de app tijdens het scannen met rust.
Afbeelding 3: Als de app klaar is met scannen ziet u het aantal printers staan die de app heeft gevonden achter “Printers read”. Ziet u hier 0 staan of niet het aantal printers dat u in gebruik hebt? Dan is het nodig om het IP-adres van uw printer(s) aan ons door te geven. Hoe u dit doet kunt u hier lezen. U kunt nu dit scherm sluiten door op de knop “Quit” te drukken.
Printler is geïnstalleerd en draait nu op de achtergrond. Hier hebt u verder geen ergen in of last van. Mocht het aantal “Printers read” niet kloppen vergeet dan niet het IP-adres van uw printer aan ons door te geven!
Download onze app door op de onderstaande knop te drukken:
Na het downloaden van onze app gaat u naar stap 2.
Open het zojuist gedownloade bestand: Nubeprint-CPM.macOS.tgz
U kunt het bestand vinden in: Finder > Downloads
Sleep de “Nubeprint” map naar de Applicatie map.
Open de “Nubeprint” map in de Applicatie map en start “install” op.
Zodra de app is opgestart krijgt u de volgende twee opties:
Optie 1: “Run only when user is logged on” wat betekend dat de app alleen zijn werk kan doen wanneer de gebruiker is ingelogd op de computer.
Optie 2: “Run whether user is logged on or not. In this case, please provide a valid user for the Task” wat betekend dat de app ook zijn werk kan doen wanneer de computer aanstaat maar de gebruiker nog niet is ingelogd
De app opent nu de scanner. Druk op [Start] om de eerste scan te starten.
Het scannen kan even duren. U kunt ondertussen gewoon de computer gebruiken. Laat de app wel open staan tijdens het scannen.
Meestal is het scannen binnen 10 minuten afgerond. Mocht de app nog steeds bezig zijn met scannen na 30 minuten, kan het zijn dat de scan in een loop terecht is gekomen. U kunt de app dan zonder problemen sluiten. De app scant elke 2 uur op de achtergrond naar de status van uw printer(s). U ziet dit verder niet en hebt hier verder ook geen last van.
Zodra wij de status van uw printer(s) binnen hebben gekregen, ontvangt u hierover een e-mail. Daarin staat informatie over de huidige status van uw printer(s) zodat u weet dat de app goed is geïnstalleerd en zijn werk goed doet. Mocht u niet binnen 2 werkdagen na installatie van de app een e-mail van ons hebben ontvangen, is er mogelijk iets niet goed gegaan en dient u contact met onze klantenservice op te nemen.
Download onze app door op de onderstaande knop te drukken:
Na het downloaden van onze app gaat u naar stap 2.
Open het zojuist gedownloade bestand: Nubeprint-CPM.macOS.tgz
U kunt het bestand vinden in: Finder > Downloads
Sleep de “Nubeprint” map naar de Applicatie map.
Open de “Nubeprint” map in de Applicatie map en start “install” op.
Zodra de app is opgestart krijgt u de volgende twee opties:
Optie 1: “Run only when user is logged on” wat betekend dat de app alleen zijn werk kan doen wanneer de gebruiker is ingelogd op de computer.
Optie 2: “Run whether user is logged on or not. In this case, please provide a valid user for the Task” wat betekend dat de app ook zijn werk kan doen wanneer de computer aanstaat maar de gebruiker nog niet is ingelogd
De app opent nu de scanner. Druk op [Start] om de eerste scan te starten.
Het scannen kan even duren. U kunt ondertussen gewoon de computer gebruiken. Laat de app wel open staan tijdens het scannen.
Meestal is het scannen binnen 10 minuten afgerond. Mocht de app nog steeds bezig zijn met scannen na 30 minuten, kan het zijn dat de scan in een loop terecht is gekomen. U kunt de app dan zonder problemen sluiten. De app scant elke 2 uur op de achtergrond naar de status van uw printer(s). U ziet dit verder niet en hebt hier verder ook geen last van.
Zodra wij de status van uw printer(s) binnen hebben gekregen, ontvangt u hierover een e-mail. Daarin staat informatie over de huidige status van uw printer(s) zodat u weet dat de app goed is geïnstalleerd en zijn werk goed doet. Mocht u niet binnen 2 werkdagen na installatie van de app een e-mail van ons hebben ontvangen, is er mogelijk iets niet goed gegaan en dient u contact met onze klantenservice op te nemen.