Om een printer van uw Windows computer te verwijderen volgt u de volgende stappen.
- Druk links onderin op de START-knop (Windows logo van 4 vierkantjes).
- Met het START-menu geopend typt u op uw toetsenbord: conf
- De computer gaat nu op zoek naar het Configuratiescherm. Zodra u dit bovenaan het START-menu ziet verschijnen drukt u hier op.
- In het Configuratiescherm zoekt u naar: Apparaten en printers en drukt u hier op.
-  U krijgt nu alle apparaten en printers te zien die op uw computer zijn geïnstalleerd. Zoek de printer die u wilt verwijderen en druk met de RECHTER muis knop op het icoon van de printer.
- In het menu kiest u voor: Apparaat verwijderen
De printer wordt nu verwijdert door de computer. Mochten er nog opdrachten in de wachtrij staan dan dienen deze eerst verwijdert te worden alvorens de computer de printer kan verwijderen. Zorg er voor dat de printer voor de computer niet vindbaar is mocht de printer nog aanwezig zijn. Dus als u de printer via een USB-kabel gebruikte, haalt u de kabel er uit. Mocht u de printer draadloos gebruiken, zet dan de printer uit.