FAQs

Veelgestelde Vragen.


Plaats het product van uw keuze in de winkelmand door op de “In winkelmand” knop te klikken. Het product wordt nu aan uw winkelmand toegevoegd. Door met uw muis over het product te gaan ziet u een winkelmand logo over de product afbeelding. Dit betekend dat het product reeds in uw winkelmand zit. U kunt nu op het winkelmand logo klikken om naar uw winkelmand te gaan. U kunt ook op het winkelmand klikken rechtsboven in het scherm. Wilt u meerdere producten bestellen. Klik dan bij elk product op de “In winkelmand” knop. Controleer uw bestelling op de winkelmand pagina, pas eventueel het aantal producten aan. Kies of u uw bestelling wilt laten verzenden of dat u het wilt komen ophalen in een van onze winkels. Klik op “Doorgaan naar afrekenen”. U komt nu op de afreken pagina. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Selecteer uw gewenste betaalmethode en klik op “Bestelling plaatsten”.

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u uw retour van te voren op onze site aanmeld via cartridgecity.nl/retourneren. Daarnaast is het verplicht om de pakbon mee te sturen. Retourzendingen zonder pakbon en/of niet aangemeld worden niet behandeld.

U kiest in het bestelproces voor “Vooruit betalen”. U ontvangt van onze betaalprovider (Sisow) een mail met daarin een link naar een iDeal pagina om uw order te betalen u. mag de factuur ook direct aan ons overmaken. Dit duurt echter langer voordat het door ons systeem verwerkt is. Zodra het bedrag bij ons binnen is wordt uw bestelling verwerkt.

U kiest in het bestelproces voor “Achteraf betalen”. De factuur die u van ons ontvangt is voor uw eigen administratie, gelieve de factuur die u krijgt van AfterPay te betalen. AfterPay neemt het risico van betalen op rekening van ons over. Dit betekend dat u direct aan AfterPay betaald en niet aan ons. Wij krijgen uiteindelijk via AfterPay weer het bedrag op onze rekening.

De voorraad staat op de product pagina vermeld. Als het product niet bij ons op voorraad is staat er een langere levertijd of is het product (tijdelijk) niet te bestellen.

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

0229 214 334

Klantenservice@cartridgecity.nl

Al onze bestellingen worden door PostNL bezorgt. In Nederland heeft PostNL verschillende tijdsblokken per adres per dag, dit geldt helaas niet voor België. U ziet op de bestelpagina welke tijdsvakken voor uw bezorgadres gelden voor uw gekozen dag (de tijden kunnen per dag verschillen). U kunt kiezen uit: Vroeg 08:00 – 12:00 (€ 9,99 extra & niet in het weekend), Normaal (tijd wisselt per adres en per dag) en ‘s avonds 18:00 – 22:00 (€ 1,50 extra & niet in het weekend). U kunt hier tevens aangeven dat u het pakketje wilt ophalen bij een PostNL Locatie bij u in de buurt. Dit kan vanaf 16:00 of vanaf 08:30 bij een beperkt aantal locaties tegen een bijbetaling van € 1,50.

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

0229 214 334

klantenservice@cartridgecity.nl

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur wordt naar uw e-mailadres verstuurd.

Ja, dat kan. Op de afrekenpagina kunt u aangeven of u uw bestelling wilt laten verzenden of dat u het wilt komen ophalen in een van onze winkels.